Sorry voor de spam, nu wel met foto's!!! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marlous pleijte - WaarBenJij.nu Sorry voor de spam, nu wel met foto's!!! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marlous pleijte - WaarBenJij.nu

Sorry voor de spam, nu wel met foto's!!!

Door: Malous

Blijf op de hoogte en volg marlous

23 November 2006 | Singapore, Singapore

oww blijkbaar is de vorige mail en upload niet helemaal goed gegaan, maar nu dan wel met alle foto's erbij!! tja een zesdejaars student laptop he, die heeft er soms ff geen zin in. Maar de foto's laten denk ik wel zien dat ondanks de aziatische eigenaardigheden: de ontzettende in-efficientie, overal slapen, bijzondere eetgewoontes, allemaal het zelfde kapsel, "cannot-la" als favoriete stopwoordje, voor alles in de rij staan en vooral natuurlijk het singlish, ik het nog steeds enorm naar mn zin heb!!

Kijk voor mijn nieuwste foto's naar het vorige bericht, Studeren en Hong Kong!!

weltruste x Marlous,

• 23 November 2006 - 18:28

Kaar:

haha dat ziet er beter uit :) Heel herkenbaar HK, super hoor! Kus

• 23 November 2006 - 19:13

Els:

Fijn dat we nu alles kunnen zien. Op naar volgende maand om deze tijd, dan ben je bijna weer thuis. Het zal wel erg wennen zijn dus geniet er nog maar even
    van, slaap lekker , dikke kus mama.

• 23 November 2006 - 20:45

Resa:

Hallo lieve marlous,
    Heel erg bedankt voor je leuke kaart, mijn mama heeft m aan mij voorgelezen en en ik vondt het heel lief.
    Ik hoop je gauw weer eens te zien zodra je weer in nederland bent.
    Een hele dikke knuffel van Resa (ook van mikjn moeder)

• 04 December 2006 - 18:38

Bernice:

Hoi Marlous ,ben weer even bij met je verhalen te lezen,meid wat gaaf allemaal,ik vraag me af of je nog wel terug wil komen,en je ziet er ook zo goed uit.Ik wens je nog een paar leuke weken toe en succes met je studie.