twee weekjes singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marlous pleijte - WaarBenJij.nu twee weekjes singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marlous pleijte - WaarBenJij.nu

twee weekjes singapore

Door: Malous

Blijf op de hoogte en volg marlous

20 Oktober 2006 | Singapore, Singapore

Lieve allemaal,
weer maar eens een berichtje uit Singapore en nu echt alleen vanuit hier. Ik ben na mn reisje naar Borneo 2 weken in Singapore geweest. De eerste week omdat er natuurlijk ook weer iets gestudeerd moest worden. Er moest een rapport met een waardebepaling van een huis van een van mn groepsgenootjes ingeleverd worden. En tja daar toch ook maar weer uit dat de aziatische manier anders is dan op de TU. Als de data niet helemaal lekker uitkomt, dan veranderen we toch gewoon wat in de originele data :) bijzonder zullen we maar zeggen.
Afgelopen zaterdag heb ik vervolgens pap en mam s ochtends heel vroeg opgehaald op Changi Airport! Heel erg leuk ze weer te zien na 3 maanden en vooral om ze hier alles te laten zien. Heb meer van Singapore gezien in de afgelopen 5 dagen dan de tijd hiervoor, haha. Had ff vrij genomen van de NUS zodat ik lekker alle dagen hier met kon doorbrengen. Uiteraard, Raffles, China town en Little India ( helemaal versierd vanwege traditionele feesten die deze week zijn, de lichtjes route van Phillips is er niks bij!!!), Singapore Sling, Chilli crab eten en Wijntjes op Clark Quay!Maar ook de ZOO en Suntec City konden niet ontbreken,super gezellig. Jaaa in plaats van ik alleen waren we nu ineens met 3 reuzen hier!Ze hadden niet verwacht dat het echt zo erg zou zijn, maar idd we hadden bekijks hier! Gister heb ik pap en mam weer uitgezwaaid, zij zijn door naar Thailand nu en ben aan zorgen dat RE development project nu afkomt.Want 2 weken hier in Singapore blijven is natuurlijk wel weer genoeg dus vlieg ik as zondag naar Bali. Even 5 dagen op strand liggen, surfen en relaxen!Dus ik houd jullie volgende week weer op de hoogte met foto's en verhalen uit Indonesie!
Liefs Marlous

  • 20 Oktober 2006 - 10:13

    Nienke:

    Gaaf zo'n bezoek van je ouders! Leuk dat ze hebben kunnen zien waar je zit. Hihi, twee weken Singapore is wel weer genoeg... Ik zit al weer heel lang in NL, ook maar tijd om weg te gaan dan? ;-)

  • 20 Oktober 2006 - 10:21

    Evelyn:

    Gezellig hoor met pap en mam daar, leuk dat je ze alles hebt kunnen laten zien. Nu studeer-ze en ik denk aan jullie!
    veel liefs Evelyn

  • 20 Oktober 2006 - 12:10

    Pee Jay:

    Hee Marlous! klinkt allemaal erg goed hoor! K hou je in de smiezen! Groetjes en veel plezier daar! (tema rules!)

  • 20 Oktober 2006 - 13:42

    Karen, Manu En Resa:

    Hai Lous, wat een leuke foto's weer met je ouders, was zeker wel een fijn gevoel om je ouders weer even dicht bij je te hebben.Nou studeer ze en geniet ze weer. kus van ons

  • 21 Oktober 2006 - 10:33

    Liesbeth:

    Wat leuk die foto's met de drie reuzen! Fantastisch dat je dit ook even met je ouders hebt kunnen delen! Veel plezier op Bali. Ik ga een paar dagen naar NY met Sanne en Marian! Liefs, Lies

  • 21 Oktober 2006 - 14:24

    Els En Jan:

    he marlous, dit is marlouswaarbenjijnu en niet elsenjanwaarzijn jullienu. Erg leuk om de foto's al te zien
    Hebben net gefietst door Bangkok, een fantastische belevenis.
    Veel plezier op Bali.
    Zien je zondag nog even op airport Singapore. JE

  • 22 Oktober 2006 - 11:12

    Geert En Bernice:

    hoi Marlous,
    leuk hoor die foto's samen met je paps en mams,heb ze even gecopieerd en naar opa en oma gebracht,woens as komen ze eten gezellig hoor.
    groetjes geert en bernice.

  • 22 Oktober 2006 - 11:12

    Geert En Bernice:

    hoi Marlous,
    leuk hoor die foto's samen met je paps en mams,heb ze even gecopieerd en naar opa en oma gebracht,woens as komen ze eten gezellig hoor.
    groetjes geert en bernice.

  • 23 Oktober 2006 - 15:53

    Anne Marie En Hans:

    Ik zie wel dat jij als local je vader en moeder hebt rondgeleid. Ben benieuwd naar hun verhalen en naar alle foto's. Geniet er nog maar goed van daar.

  • 26 Oktober 2006 - 05:10

    Marja Van Der Lei:

    Hallo Marlous,
    Enig al die foto's.Heel hartelijk dank voor jullie gezamelijke bak met orchideeen, mijn favoriete bloemen.
    Heel leuk weer helemaal bij de familie Marinissen en Pleijte te horen. Goede reis voor Els en Jan als ze weer in Singapore langskomen zondag of maandag.
    Geniet maar van jouw laatste weken in Singapore.Hartelijke groetjes Fokke en Marja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marlous

Lieve allemaal Het is bijna zover!!! Op 26 juli vertrek ik om half 10 s' avonds naar Singapore om daar aan de National University of Singapore bij de department of Real Estate te gaan studeren. Via dit web-dagboek zal ik jullie proberen op de hoogte te houden van al mijn belevenissen, reizen en mooie verhalen! Heel veel liefs Marlous

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 22108

Voorgaande reizen:

26 Juli 2006 - 17 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: