Bijna zover......... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marlous pleijte - WaarBenJij.nu Bijna zover......... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marlous pleijte - WaarBenJij.nu

Bijna zover.........

Door: Malous

Blijf op de hoogte en volg marlous

19 Juli 2006 | Nederland, Eindhoven

Lieve allemaal,

Het is bijna zo ver, volgende week woensdag 26 juli vertrek ik om half 10 s avonds naar Singapore!!
Ik ga daar 5 maanden studeren aan de National University of Singapore.
Het weer wat we nu in NL hebben staat voor mij de komende maanden op het programma!
Via dit dagboek, msn of skype zal ik jullie proberen op de hoogte te houden van alles wat ik in Azie ga beleven. De gekke chinezen, rijst&rijst&rijst en alle tripjes die ik wil maken. Ik zal jullie missen......
liefs marlous

  • 19 Juli 2006 - 13:10

    Marieke:

    Lieve Lous,
    Ik zal jou ook missen! Tot straks, xx Marieke

  • 19 Juli 2006 - 13:46

    Berbe:

    Lieve Marlous, een hele fijne tijd toegewenst van Hubèrt en mijzelf. Ik ga je missen in het voleybalveld (stijg!) en daarbuiten! Veel plezier! Enne, neem nog een bakkie rijst..je kan het hebben!
    Kus Berbe

  • 19 Juli 2006 - 15:31

    Heleen:

    Echt niet leuk, ben ik net terug, ga jij alweer weg!! Ga je zoo missen! Maar meis, geniet volop in Singapore, want voor je het weet ben je weer treug!! Heel veel dikke kussen, Heleen

  • 19 Juli 2006 - 20:57

    Evelyn:

    Lieve zus,

    Gelukkig zie ik je vrijdga nog even om afscheid van je te nemen...zal onze bijklets belletjes missen, maar ik ga nu skype installeren dna houden we fijn contact!! Geniet van je mooie tijd daar!
    LIefs Evelyn

  • 20 Juli 2006 - 04:30

    Kaar:

    Ik stem nog steeds tegen dat je gaat... maar heeft niet echt veel zin heb ik t idee :( Heel veel plezier, en hopelijk kan ik bij jou en Sven op bezoek komen ;) haha! Kus

  • 20 Juli 2006 - 06:18

    Pim:

    heeee lous,

    sorry sorry, heb je nog steeds niet gebeld...... heel veel plezier vanavond!!

    kus

  • 20 Juli 2006 - 21:02

    Yvonne:

    lous kom snel weer thous!

  • 22 Juli 2006 - 11:03

    Tops En Rob:

    lieve marlous,
    we zien elkaar a.s. dinsdag tijdens een farewell-borrel bij je ouders. wensen je nu al veel voorplezier met je voorbereiding voor zover als dat nog nodig is!!!
    zien graag t.z.t. af en toe een berichtje over je wel en wee. tot a.s. dinsdagavond liefs Tops

  • 24 Juli 2006 - 06:29

    Karen:

    Hai Marlous,
    Wat vindt ik jou een stoere meid effe voor 5 maanden naar singapore, wat geweldig natuurlijk gaan we jou daar heeeeel veeeeel plezier wensen, en ik zal je absoluut missen en veel aan je denken. Je krijgt een hele dikke zoen van Resa en uiteraard van ons ook. Liefs Karen, Manu en Resa

  • 25 Juli 2006 - 14:53

    Oma:

    lieve marlous,[kwens je heel fijne tyd in singapore
    geniet er maar van
    pas goed op je zelf
    denk aan mij
    heel veel
    liefs kusjes
    oma

  • 25 Juli 2006 - 14:59

    Opa:

    lieve marlous we wensen je eenheel fyne tyd in syngapore we zullen je wel smsen geen chineesje meebrengen hoor aapje kan nog maak geen visblikjes open zien je hopenlyk gezonde en wel terug opa

  • 27 Juli 2006 - 10:59

    Laurie:

    He Marlous, heb je niet meer gezien voor je wegging maar wil je toch nog even veel plezier toewensen! Maak er een mooi avontuur van! Enne ik zal een plaatsje voor je bewaren op midden ;-)
    xxx Laurie

  • 01 November 2006 - 11:59

    Annerieke:

    Marlous, que aventuras! De Valencia muchos besos y esperanza hasta skype! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marlous

Lieve allemaal Het is bijna zover!!! Op 26 juli vertrek ik om half 10 s' avonds naar Singapore om daar aan de National University of Singapore bij de department of Real Estate te gaan studeren. Via dit web-dagboek zal ik jullie proberen op de hoogte te houden van al mijn belevenissen, reizen en mooie verhalen! Heel veel liefs Marlous

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 22124

Voorgaande reizen:

26 Juli 2006 - 17 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: