Wahoooo we zijn er!! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marlous pleijte - WaarBenJij.nu Wahoooo we zijn er!! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van marlous pleijte - WaarBenJij.nu

Wahoooo we zijn er!!

Door: Malous

Blijf op de hoogte en volg marlous

28 Juli 2006 | Singapore, Singapore

lieve allemaal,

Super bedankt voor al jullie lieve berichtjes en mailtjes enzo! Ik ben gister veilig aangekomen in Singapore en het is al helemaal super hier. We ( eva en ik) hadden een prima vlucht en toen we op de universteit aankwamen konden we meteen in de kamer. Ik heb een kamer op 5e verdieping en met de airco aan is het goed te doen. Alle kaarten en foto's hangen al hoor! Zal binnenkort wel ff foto's van maken om te laten zien hoe alles hier eruit ziet.
Gisteravond al de eerste singaporese maaltijd gegeten, ach ja t zal ff wennen worden he...en daarna een tiger-beer gedronken in de plaatselijke kroeg.Alles gaat dus super en ik heb heel veel zin om alles te beginnen hier.
Vanncaht heb ik al wel de eertse salemander uit mn kamer moeten jagen ( ow wat zijn die beesten snel!!) dus ben benieuwd wat er nog meer allemaal hier verschijnt.
Nu gaan we ons even inschrijven/aanmelden etc en natuurlijk opzoek naar alle andere exchange studenten, want ik voel me toch wel groot en westers tussen alle locals hier!

Heel veel liefs

Marlous

  • 28 Juli 2006 - 03:33

    Evelyn & Merlijn:

    Goed van je te lezen, geniet maar lekker daar! Veel liefs uit Bangkok.

  • 28 Juli 2006 - 07:11

    Saar:

    Tja, als ik me al groot voel tussen Chinezen...
    hahaha
    veel plezier! kus

  • 28 Juli 2006 - 07:16

    Marieke:

    Lieve Lous,
    Ben blij dat alles goed is, Geniet ervan! dikke kus

  • 28 Juli 2006 - 08:09

    Pieter:

    Hi Marlous,

    Goed om van je te horen. Veel plezier en kijk uit naar je verhalen!

  • 28 Juli 2006 - 08:21

    Natalie:

    Ha Lous,

    Klinkt helemaal goed!!!
    haha. Fijn hoor.
    Geniet er van dus.
    x Nat

  • 28 Juli 2006 - 08:43

    Nienke:

    Mooi zo dat je een goede reis hebt gehad. Nu kan het echt beginnen!!! ;) Ik houd je site in de gaten!

  • 28 Juli 2006 - 09:03

    Karen:

    Hallo,
    Fijn om te horen dat je veilig en wel bent aangekomen.
    Hier is nog steeds warm en die onweers bui waar ze het over hadden moet nog steeds komen.
    Resa is al een stuk beter en zit nu luid met de liedjes van K3 mee te zingen.
    Nou geniet lekker van je tijd daar.
    We love you.
    Dikke zoen
    Ka en Resa en Maan

  • 28 Juli 2006 - 09:12

    Heleen:

    Hé liefie! Nou, klinkt meteen al enthousiast! Niks wennen, gewoon er tegenaan, goed bezig! En het is maar 5 maanden, dus beter meteen beginnen met genieten! Ben blij dat t zo gaaf is en kijk ook al uit naar je volgende verhalen!
    Hele dikke kus!
    Heleen

  • 28 Juli 2006 - 10:01

    Tops En Rob:

    wat een gezellig mailtje nu al ontvangen. Zo te lezen zijn jouw eerste reacties typisch Nederlands. Nu heb ik het over de salamander die je uit je kamer hebt verjaagd. Ik en ook Rob, raad je aan deze in je kamer te laten zitten. Die beestjes zijn uiterst nuttig. Ze vangen nl. de vliegjes en muggen voor je weg. Opa Glaser had destijds in Ned. Indië een vriendje die altijd bij hem op zijn bureau kwam zitten; dat was een z.g. tokkeh. Ze doen geen vlieg kwaad gaat hier dus niet op, want juist die vangen ze. De tuin hier snakt naar regen. In Bruinisse is gisterenavond een stortbui van wel 36 milm. gevallen in een kwartier tijd en hier 3 spatjes. Jammer, maar zo extreem hoeft het ook weer niet. Je Opa en Oma hebben heerlijk in de tuin gebivakkeerd, ik denk totdat je ouders terug waren van Schiphol. Af en toe hoorde ik Indie blaffen.
    Marlous nogmaals veel succes en zo te lezen gaat ook daar de tijd héél snel.
    Liefs Tops en Rob

  • 28 Juli 2006 - 10:40

    Bernice&Geert:

    hoi Marlous,leuk om zo snel wat te horen,leuk die salamander,ik zie het helemaal voor me,meid geniet ervan.liefs Bernice

  • 28 Juli 2006 - 13:16

    Lotti:

    Blij dat alles ok is! Superveel plezier daar!!

  • 28 Juli 2006 - 15:58

    Nicole:

    Hee Marlous,
    Leuk om zo op de hoogte te blijven!! Veel plezier en geniet ervan,
    Kus Nicole

  • 28 Juli 2006 - 16:27

    Madelon:

    Heee Slous! Misschien kun je wat libero's mee terug nemen? Heel veel plezier en maak d'r wat van! Kus

  • 30 Juli 2006 - 09:16

    Opa En Oma:

    Lieve Marlous,

    Wat leuk al die mailtjes.Bedankt voor je telefoontje.Wat was dat voor ons een verrassing.Fijn dat alles naar wens gaat.Heb je al vriendschap gesloten met je tokkeh/salamander?Geniet van alles en pas goed op jezelf.

    Kusjes.
    Opa+Oma+indie.

  • 30 Juli 2006 - 09:29

    Els En Jan:

    Hallo Marlous,
    Eidelijk een internetcafe gevonden in Oostende.Fijn dat alles goed verloopt. Ben je gewend aan het tijdsveschil? Hoe beviel de IPOD in het vliegtuig of had je leuke films. De hitte golf is voorbij er vallen spatjes regen. We zullen wel zien waar de wind ons heen blaast. vandaag fietsen langs de kust naar de Haan. Lous veel plezier en kusjes van Els en Jan

  • 30 Juli 2006 - 11:08

    Riet Hoff:

    Hoi Marlous,

    Ik heb je eerste avonturen gelezen. Eng al dat gespuis in je kamer. Fijn dat je airco hebt dan kun je het hoofd koel houden.

    Groetjes,

    Riet

  • 30 Juli 2006 - 15:04

    Floor:

    Hoi Marlous

    Singapore ! Wow ! Super! Heel veel succes en plezier!

    Liefs,

    Floor

  • 31 Augustus 2006 - 12:51

    Tops En Rob:

    lieve Marlous,
    al in tijden niets van ons gelezen. Zojuist jouw verslag van je heerlijke uitstapje gelezen naar die z.g. Bounty Islands. Wat heerlijk dat je daarvoor de gelegenheid krijgt en ook pakt. Wat enig om met al die verschillende landaarden van Noren, Fransen e.d. om te kunnen gaan. Engels zal altijd wel de voertaal zijn, denk ik zo. Afgelopen vrijdagavond, dé verrassingsavond, ook voor Els en Jan, was weer zó gezellig en we misten jou wel een beetje hoor, hoewel we dit maar niet uitgesproken hebben waar b.v. Oma en Opa bij waren. Ik heb een poosje naast hun gezeten terwijl ze heerlijk aan de Wijnproeverij waren. Ze vonden het iedere keer zonde dat die restanten weg gegooid moesten. Drink je het steeds op dat krijg niet alleen het probleem dat je teut wordt, maar ook dat geen enkele wijn meer kunt proeven en beoordelen wat uiteindelijk de "fun" van het geheel was. Een glaasje Cobiére, dat je Ma ook apart zette, zonde om weg te moeten gooien en ze vond hem zó heerlijk. Witte en Rosé wijnen zijn niet aan jouw Pa en Ma besteed. Zo bleek maar al te goed.
    Lieve Marlous, ik hoop dat je stageplek het summum voor je is! liefs Tops en Rob en tot schrijfs weer vanuit een somber Middelburg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marlous

Lieve allemaal Het is bijna zover!!! Op 26 juli vertrek ik om half 10 s' avonds naar Singapore om daar aan de National University of Singapore bij de department of Real Estate te gaan studeren. Via dit web-dagboek zal ik jullie proberen op de hoogte te houden van al mijn belevenissen, reizen en mooie verhalen! Heel veel liefs Marlous

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 22127

Voorgaande reizen:

26 Juli 2006 - 17 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: