Eerste tripje - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van marlous pleijte - WaarBenJij.nu Eerste tripje - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van marlous pleijte - WaarBenJij.nu

Eerste tripje

Door: Malous

Blijf op de hoogte en volg marlous

05 Augustus 2006 | Maleisië, Kuala Lumpur

Lieve allemaal,

Vandaag even een kort berichtje uit Singapore want ik vertrek zo naar de Perhenthian Island, ten noorden van maleisie.
We gaan met de nachtbus en de hele trip duurt langer dan onze vliegreis maar kost slechts 23 euro!! We gaan met een heleboel exchnage studenten daarheen dus het zal erg gezellig worden. Vanuit daar wil ik nog naar de Cameron Highlands gaan ( binnenland van Maleisie) en uiteraard KL om te shoppen! misschien ontmoet ik Thijs van Spaandonk ook nog even in KL om samen een biertje te drinken daar.
Pas als half augustus de eerste colleges beginnen kom ik terug. Welke vakken ik precies ga volgen weet ik nog niet omdat we nog een add-drop period hebbeb waarin besloten wordt of je bepaalde vakken mag volgen. Dus voorlopig alleen nog berichtjes over vakantie, uitstapjes en de chinezen!
Op de foto zie je ook de durian. Dat is fruit van hier maar het stinkt!!!echt een ontzettend smerige lucht komt daarvan af, zo erg dat ze zelfs bordjes in de merto hangen dat het verboden is die vrucht te eten in de metro of publieke plaatsten vanwege de stank!!misschien moet ik toch maar es een stukkie proberen met neus dicht.....

De mevrouw van de office hier had een foutje gemaakt met de adressen dus hier komt nogmaals mn adres.

Marlous Pleijte
Blk 5, #05-10, Room G
27 Prince George's Park,
Singapore 118425

Die andere is niet helemaal goed dus mochten je mij met post willen verrassen hier kun je beter deze gebruiken, dan komt zeker goed.

Veel succes allemaal met alles, hopelijk houd de regen in NL snel op en krijgen je weer een stralend zonnetje zoals hier...

Dikke x lous

  • 05 Augustus 2006 - 13:34

    Noodle:

    Hey Lous. Volgens mij gaat alles wel goed daar in Singapore. Veel plezier nog! Groetjes ouwe Noodle.

  • 06 Augustus 2006 - 15:32

    Liesbeth:

    He Loes,
    Leuk allemaal zeg! Wij hebben in de Cameron Highlands gelogeerd in Twin Peaks. Een prima hostel met lekker eten. Benbenieuwd of het nog bestaat.... Have fun!
    Liesbeth

  • 07 Augustus 2006 - 07:59

    Nienke:

    Klinkt allemaal verre van verkeerd, doe je goed Lous! Have fun!!!

  • 10 Augustus 2006 - 16:37

    Tinus:

    He Louzie... leuke foto's. Ik blijf het volgen. Groetjes X Tinus

  • 10 Augustus 2006 - 16:38

    Tinus:

    PS: leuke welcome buddy!!!

  • 10 Augustus 2006 - 19:17

    Anne Marie En Hans:

    Hoi Marlous
    Volgens ons heb je het daar super naar je zin. Maak er iets moois van!!!
    Liefs van ons allemaal

  • 14 Augustus 2006 - 08:16

    Kristel:

    niet slecht!! Volgens mij ga je ons niet missen.... wij jou wel natuurlijk!!

  • 15 Augustus 2006 - 10:01

    Ruud:

    He lous, volens mij heb je het wel naar je zin daar! Alleen die rijst he, ik hoop niet dat je het zelfde ontbijt krijgt net zoals in seoul?

  • 18 Augustus 2006 - 14:48

    Lisa:

    Waah, hoe relaxed! En die durian vrucht ken ik wel ja, bah, wat een lucht. Beter dat ze van die bordjes in openbare ruimtes opgehangen hebben. Heb je ook al aparte bodrjes bij toiletten gezien? Daar had een vriendin die daar was het eens over. Nah, geniet ervan! Maar dat gaat wel lukken, zo te horen! Kus, Lisa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marlous

Lieve allemaal Het is bijna zover!!! Op 26 juli vertrek ik om half 10 s' avonds naar Singapore om daar aan de National University of Singapore bij de department of Real Estate te gaan studeren. Via dit web-dagboek zal ik jullie proberen op de hoogte te houden van al mijn belevenissen, reizen en mooie verhalen! Heel veel liefs Marlous

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 404
Totaal aantal bezoekers 22128

Voorgaande reizen:

26 Juli 2006 - 17 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: